Cookie beleid vv DWP

De website van vv DWP is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Corona Protocol

Corona Protocol

DWP Corona Protocol verantwoord sporten

(v5 (dd 14/10/2020) )

Voetbalvereniging De Wite Peal maakt de volgende afspraken met z’n allen om openstelling tijdens wedstrijden, trainingen mogelijk te maken.

Immers alleen samen worden en blijven we dit verschrikkelijke Corona virus de baas.

Met ingang van vandaag 14/10/2020 is het complex gesloten voor toeschouwers en gasten. Ook de kantine en kleedkamer/douches zijn per direct ook gesloten voor tenminste de komende 4 weken.

Alleen spelers (t/m 17 jaar oud) , vrijwilligers en de bouwploeg zijn nog welkom en voor spelers etc alleen op die momenten dat er ook daadwerkelijk een training of wedstrijd is. Douchen en omkleden doen we thuis. 

Het trainigsprotocol is van toepassing op wedstrijden en trainingen. Hierbij zijn de kleedkamers en toilet fasciliteiten gewoon beschikbaar voor spelers en vrijwilligers met inachtbame van de geldende regels van afstand en hygiene.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=--

Persconferentie coronavirus 13 oktober in eenvoudige taal

Nieuwe regels voor sporten

  • Sporten mag alleen op 1,5 meter afstand van anderen.
    Sport alleen. Of in een team van maximaal 4 mensen.
    Wedstrijden zijn niet toegestaan.
    Dit geldt voor mensen van 18 jaar en ouder. (opm: DWP bestuur acht het voetballen/trainen op 1.5m of met maar 4 spelers niet zinvol, daarom geen toegang 18 jaar en ouder) 
  • De sportregels gelden niet voor kinderen tot 18 jaar.
    Zij mogen wel in grotere teams sporten.
    Of wedstrijden spelen met teams van hun eigen club.
  • Sportkantines zijn gesloten.
  • Douches en kleedkamers zijn gesloten.

 

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Uit de: Persconferentie coronavirus 28 september in eenvoudige taal

  • Sportwedstrijden, zowel amateur als professioneel vinden plaats zonder publiek.

  • Sportkantines zijn dicht

  • Ook bij de training mogen mensen niet komen kijken.

 

Vraag en antwoord van de Rijksoverheid (Hier):

Selectie van vragen uit de Rijksoverheid tekst:

Geldt het verbod op toeschouwers bij zowel amateurwedstrijden als profsportwedstijden?

Ja. Het verbod op toeschouwers geldt voor alle sportwedstrijden.

Mogen ouders naar sportwedstrijden van kinderen komen kijken?

Nee. Dat mag vanaf 29 september niet meer. Het doel is om de sportbeoefening zoveel mogelijk door te laten gaan, zonder grote groepen mensen bij elkaar te brengen. Daarom zijn toeschouwers niet meer toegestaan. Dat geldt ook voor ouders die naar hun sportende kind willen kijken.

Mogen sporters die klaar zijn met hun wedstrijd of training blijven kijken naar een andere training of wedstrijd?

Nee. Sporters die klaar zijn met hun eigen wedstrijd of training worden gezien als toeschouwers. Zij moeten zo snel mogelijk de sportaccommodatie te verlaten.

Ik rijd mijn kind (t/m 17 jaar) naar een uitwedstrijden. Ben ik dan een toeschouwer?

Nee. Bij uitwedstrijden van jeugdleden t/m 17 jaar vallen de benodigde chauffeurs onder teambegeleiding. Zij vallen dus niet onder de regel voor toeschouwers en mogen blijven kijken naar de wedstrijd.

Ik rijd mijn kind (t/m 17 jaar) naar een training of thuiswedstrijd. Mag ik blijven kijken?

Nee. Als uw kind sport op de eigen sportaccommodatie, dan vallen chauffeurs niet onder teambegeleiding. Zij worden dan als toeschouwer gezien en mogen dus niet blijven kijken.

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

 

In dit protocol wordt er richting gegeven aan het handelen van trainers, spelers, ouders, handhaving en toeschouwers die gebruik maken van ons sportpark de Grie in het komende seizoen 2020-2021. Het protocol is opgesteld uit de richtlijnen die zijn opgesteld door de Rijksoverheid, het RIVM, het NOC*NSF en de gemeente De Fryske Marren.

Tijdens openingstijden zijn er handhavers aangesteld. De handhaver(s) is/zijn tevens toezichthouder namens bestuur en vereniging.

Bij herhaaldelijk overtreden van de maatregelen kunnen sancties opgelegd worden. Deze sancties zijn bijvoorbeeld het uitsluiten van deelname van (groepen van) personen tot zelfs het sluiten van de accommodatie. Bij het niet nastreven van het protocol zal vv DWP de eventuele boetes kunnen verhalen op de desbetreffende personen.

Wij vragen alle leden en vrijwilligers kennis te nemen van deze procedures. Zodat we met z’n allen verantwoording kunnen nemen en samen kunnen genieten van de sport en de faciliteiten die we bieden.

Tevens is dit een document dat op korte termijn wijzigingen kan bevatten in reactie op veranderende regelgeving en of kennis.

Tot slot willen we iedereen heel veel voetbalplezier wensen in het nieuwe voetbalseizoen en hopen we bovenal dat iedereen gezond blijft.

 

Het Bestuur

 

Het protocol in PDF formaat om te printen

Het registratie formulier

Registratie formulier met vragen A5x2 op A4 

Het team registratie formulier

Index:

Index:

    De basis regels

Trainingen

    Het complex

      Aankomende spelers

      Vertrekkende spelers

      Materialen

      EHBO / Sanitaire voorzieningen

      Velden

Individuele groeps protocollen

    Protocol trainers

    Protocol spelers

    Protocol ouders

    Protocol Handhaving

    Protocol toeschouwers

Wedstrijden / evenementen

    Het complex

      Velden

      Gebouw

        Algemeen

        Gebouw/kantine schematisch

        Kantine

          Algemeen

          Hygiëne

          Zitplekken

          Bestellingen

          Gebruik toiletten

        Kleedkamers

        Wedstrijdkamer

        Bestuurskamer

Registratie contactgegevens bron- en contactonderzoek

Ik maak mij zorgen over jeugdspelers en waar meld ik eventuele signalen?

Contact gegevens

 

 

 

De basis regels

 

  • voor alles geldt: gezond verstand gebruiken staat voorop;
  • blijf thuis als je een van de volgende (ook milde!) symptomen hebt: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts;
  • blijf thuis als iemand in jouw huishouden koorts (vanaf de 38 C°) en/of benauwdheidsklachten heeft. Als iedereen 24 uur geen klachten heeft, mag je je kind weer laten sporten en naar buiten;
  • blijf thuis als iemand in jouw huishouden positief getest is op het nieuwe coronavirus (COVID-19). Omdat u tot 14 dagen na het laatste contact met deze persoon nog ziek kunt worden, moet u thuis blijven tot 14 dagen na het laatste contact;
  • houd 1,5 meter (twee armlengtes) afstand van iedere andere persoon buiten jouw huishouden (uitzondering voor kinderen tot en met 18 jaar);
  • hoest en nies in je elleboog en gebruik papieren zakdoekjes;
  • ga voordat je naar de club vertrekt thuis naar het toilet;
  • was voor je training thuis je handen met water en zeep, minimaal 20 seconden;
  • was je handen met water en zeep voor en na bezoek sportlocatie;
  • douche bij voorkeur thuis en niet op de sportlocatie; Op de sportlocatie kan met kleinere groepjes per team om de beurt gebruik gemaakt worden van de toegewezen kleedkamer (max 6 personen tegelijk) en douches (max 2);
  • vermijd het aanraken van je gezicht;
  • schud geen handen;
  • Schreeuwen en zingen is niet toegestaan.
  • Op wedstrijddagen dient u zich te registreren bij aankomst.
  • Volg te allen tijde de looprichtingen die op het sportpark zijn aangegeven.
  • Op wedstrijddagen is er een speciaal aanspreekpunt aanwezig m.b.t. het naleven van de corona maatregelen. Aanwijzingen van hen dienen direct opgevolgd te worden, ze zijn herkenbaar aan een geel hesje.

 

Trainingen

Het complex

Schermafbeelding_2020-05-05_om_22.19.58.png

 

Aankomende spelers ; Ouders en begeleiders wachten vanaf 10 min voor begin les voor het gebouw en uitloop kopse kant van het veld tot zij door hun trainer worden opgehaald om het veld te betreden (rode gebied). Ouders en begeleiders verlaten direct het complex na het ophalen door de trainer.

Vertrekkende spelers ; Ouders en/of begeleiders die komen ophalen mogen wachten op de stoep tegenover de fietsenstalling kinderen verlaten bij het einde training direct het complex (gele gebied). Voor de veiligheid mogen de ouders als de kinderen er aan komen ze bij het hek opvangen.

Deze scheiding is aangebracht zodat vertrekkende en aankomende spelers met ruimte hun fietsen kunnen stallen en het looppad bij in/uitgang zoveel mogelijk vrij is en de 1.5m afstand te handhaven is voor de ouders/begeleiders.

Materialen ; De trainers zijn in bezit van sleutels om het materialenhok open te maken. Ontsmetting voor handen en materiaal is aanwezig. Ballen e.d. hoeven conform het protocol niet gereinigd te worden.

EHBO / Sanitaire voorzieningen ; In geval van (hoge) nood heeft de trainer toegang tot de toiletten van de kantine. Daar staat ook de EHBO doos en AED is gewoon bereikbaar.

Velden ; Er mag uitsluitend gebruik gemaakt worden van het kunstgrasveld en B-veld (volg de looproute). Trainingsveld is verboden terrein. Vanwege nieuwbouw.

Individuele groeps protocollen

Protocol trainers

  • Kom, voor zover dat kan, zoveel mogelijk met eigen vervoer naar de accommodatie waar je training gaat geven;
  • Voor de jeugd in de leeftijd t/m 18 jaar; geldt dat zij zonder 1,5 meter afstand georganiseerd en onder begeleiding samen kunnen voetballen;
  • Zorg dat de training klaar staat als de spelers het veld op komen zodat je gelijk kunt beginnen. Laat spelers alleen op het afgesproken speelveldgedeelte toetreden;
  • Maak vooraf (gedrags)regels aan spelers duidelijk;
  • Ga voorafgaand aan de training na bij de spelers of zij of hun gezinsleden geen klachten hebben of een gezinslid recent positief getest is op het nieuwe coronavirus (COVID-19); Altijd positief melden aan bestuur. Twee weken regel.
  • Wijs spelers op het belang van handen wassen en desinfecteren voor- en na de training en laat spelers geen handen schudden;
  • Help de spelers om de regels zo goed mogelijk uit te voeren en spreek ze aan wanneer dat niet gebeurt;
  • Houd 1,5 meter afstand met alle spelers en/of mede-trainers (geen lichamelijk contact);
  • Zorg dat je weet wie er aanwezig zijn bij de training/activiteit, zowel leden als niet-leden;
  • Volg de gebruikelijke voorschriften voor het gebruik en de schoonmaak van materialen;
  • Laat spelers vlak voor de starttijd van de training/activiteit het afgesproken speelveldgedeelte betreden;
  • Laat spelers gefaseerd het sportveld betreden en verlaten. Wijs ze erop dat ze na de training direct naar huis gaan;
  • Zorg dat er geen ouders/toeschouwers zijn bij de training
  • Hoest en nies in je ellenboog en gebruik papieren zakdoekjes
  • Blijf thuis als je een van de volgende klachten hebt: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts;
  • Blijf thuis als iemand in jouw huis koorts heeft (vanaf de 38 C°) en/of benauwdheidsklachten;
  • Blijf thuis als iemand in jouw huishouden positief getest is op het nieuwe coronavirus (COVID-19). Omdat u tot 14 dagen na het laatste contact met deze persoon nog ziek kunt worden, moet u thuisblijven tot 14 dagen na het laatste contact;
  • Zorg dat je de organisaties die jij hebt uitgezet, ook weer opruimt en was hierna grondig je handen;
  • Zorg dat spelers de bal niet aanraken met de handen, de uitzondering is de keeper met (keepers)handschoenen;
  • Zorg dat iedereen een eigen gevulde bidon/waterfles meeneemt;
  • Verdeel de (drink)pauzes om groepsvorming te voorkomen;
  • Spelers komen in trainingskleding naar de vereniging;
  • Standaard maatregelen van het RIVM worden nageleefd, dit betekent ook niet spugen en snuiten op het veld;
  • Tijdens de training de hesjes niet uitwisselen tussen spelers en zorg dat de hesjes voor de nieuwe training weer schoon zijn;
  • Zorg dat je bij oefeningen uit voorzorg koppen zo veel mogelijk vermijdt;
  • Adviseer spelers om vlak voor de training thuis naar het toilet te gaan;
  • Bij een (ernstige) blessure mag je als trainer-coach de 1,5 meter doorbreken. Probeer hierbij de gezichten niet dicht bij elkaar te laten komen en daarna direct de handen wassen;
  • Zorg dat je telefoonnummer van de ouder(s) bij de hand hebt, zodat je bij eventuele blessures direct de ouder(s) in kunt lichten;
  • Vermijd het gebruik van grote materialen, indien je deze wel gebruikt houdt dan de 1,5 meter in acht;
  • Bouw de trainingsbelasting rustig op om de kans op (overbelasting) blessures zo klein mogelijk te houden.
  • De trainer ontsluit het hek op tijd.
  • De trainer doet het hek na afloop ook weer op slot. Indien hij of zij niet de laatste trainer is, worden er duidelijke afspraken gemaakt met de volgende trainer die dan uitdrukkelijk verantwoordelijk wordt voor de afsluiting.
  • De trainer zorgt dat de materialen zoals gebruikelijk opgeborgen worden.
  • De Trainer zorgt samen met de handhaver (Sjirk Elzinga) voor uitvoeren en naleven van het protocol.
  • Voor de trainer gelden dezelfde regels als voor medewerkers die werkzaam zijn in het onderwijs en de kinderopvang. Zij kunnen bij klachten die langer als 24 uur aanhouden nu ook getest worden op COVID-19. Daarvoor moet contact opgenomen worden met de GGD.

 

 

Protocol spelers

  • Blijf thuis als je een van de volgende klachten hebt: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts (vanaf 38 C°);
  • Blijf thuis als iemand in jouw huis koorts heeft (vanaf de 38 C°) en/of benauwdheidsklachten. Als iedereen 24 uur geen klachten heeft, mag je je kind weer laten sporten en naar buiten;
  • Blijf thuis als iemand in jouw huishouden positief getest is op het nieuwe coronavirus (COVID-19). Omdat je tot 14 dagen na het laatste contact met deze persoon nog ziek kunt worden, moet je thuis blijven tot 14 dagen na het laatste contact;
  • Meld je tijdig aan voor de voetbaltraining of volg de afspraken van je gemeente/voetbalvereniging, zodat de organisatie rekening kan houden met de toestroom;
  • Kom alleen naar de voetbalvereniging wanneer er voor jou een training / wedstrijd gepland staat;
  • Reis alleen of kom met één persoon uit jouw huishouden;
  • Kom zoveel mogelijk zelf en op eigen gelegenheid naar de voetbalvereniging;
  • Kom in sportkleding naar de voetbalvereniging. Eventueel aanwezige kleedkamers zijn toegankelijk voor 6 personen en maximaal 2 personen mogen tegelijk douchen, indien mogelijk douche je thuis; Toegang tot de kleedkamers en douches is dus in wisselende groepjes.
  • Kom niet eerder dan 10 minuten voor aanvang van de training naar de voetbalvereniging en wacht op aanvang op de daarvoor aangewezen plek;
  • Volg altijd de aanwijzingen op van de organisatie, bijvoorbeeld de trainers, buurtsportcoaches en bestuursleden;
  • Spelers t/m 18 jaar moeten 1,5 meter afstand houden tot personen ouder dan 18, deze afstandsbeperking onderling niet aan de orde;
  • Gebruik zoveel mogelijk alleen eigen materialen. Als er gedeelde materialen gebruikt worden, rouleer deze niet en desinfecteer reinig de materialen direct na gebruik met water en zeep of reinigingsdoekjes. Reinigen van een voetbal en dergelijke is niet nodig. Materialen die veel met de handen worden aangeraakt na gebruik reinigen;
  • Neem je eigen bidon gevuld mee van huis om uit te drinken;
  • Spuug niet en snuit niet je neus op het veld;
  • Pak de bal niet met je handen vast, tenzij je keepershandschoenen aanhebt;
  • Probeer de bal zo min mogelijk te koppen
  • Verlaat direct na de training de voetbalvereniging.

 

 

Protocol ouders

  • Informeer je kinderen over de algemene veiligheids- en hygiëneregels en dat ze altijd
    de aanwijzingen van de trainers/begeleiders opvolgen;
  • Stem met je kind/trainer je contactgegevens af zoals 06-nummer;
  • Meld je kind(eren) tijdig aan voor de sport- activiteit of volg de afspraken van je voet- balvereniging zodat de vereniging rekening kan houden met de toestroom;
  • Breng je kind(eren) alleen naar de sport-locatie wanneer er een voetbalactiviteit voor jouw kind(eren) gepland staat;
  • Breng je kind(eren) niet naar de sportlocatie als je kind klachten heeft van neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid en/of koorts;
  • Breng je kind(eren) niet naar de sportlocatie als iemand in jouw huis koorts heeft (vanaf de 38 C°) en/of benauwdheidsklachten. Als iedereen 24 uur geen klachten heeft, mag je je kind weer laten sporten en naar buiten;
  • Breng je kind(eren) niet naar de sportlocatie als iemand in jouw huishouden positief getest is op het nieuwe coronavirus (COVID-19). Omdat uw kind tot 14 dagen na het laatste contact met deze persoon nog ziek kunt worden, moet uw kind thuis blijven tot 14 dagen na het laatste contact;
  • Reis alleen met jouw kind(eren) of kom met personen uit jouw huishouden;
  • Breng je kind(eren) zoveel mogelijk op eigen gelegenheid naar de sportlocatie;
  • Als ouder/verzorger/begeleider heb je geen toegang tot de sportlocatie. Dit geldt zowel voor, tijdens als na de training van jouw kind(eren); (Behalve het zo kort mogelijke breng en haal moment)
  • Kom niet eerder dan 10 minuten voor aanvang van de voetbalactiviteit op de sportlocatie;
  • Volg altijd de aanwijzingen op van de organisatie, bijvoorbeeld de trainers, begeleiders en bestuursleden;
  • Direct na de voetbalactiviteit halen de ouders/verzorgers de kinderen op van de sportlocatie/afgesproken plek. Zorg ervoor dat dit moment zo kort mogelijk is.

 

 

 

Protocol Handhaving

 

Als gastheer/vrouw ben je verantwoordelijk voor het vriendelijk sturen en begeleiden van spelers, officials en bezoekers. Hun herinneren aan de regels en daar waar nodig bijstaan met raad en daad. Daarbij worden behalve regels van gastvrijheid ook de nieuwe normaal regels uit dit document.

 

  • Voor alles geldt: gezond verstand gebruiken staat voorop
  • Bewaken anderhalve meter (twee armlengtes) afstand van ieder andere persoon, uitzondering voor kinderen tot en met 18 jaar;
  • Wassen handen met desinfectie voor en na bezoek sportlocatie (toezicht bij ingang)
  • Gevuld houden of regelen dat deze hygiëne maatregelen beschikbaar zijn.
  • Registratielijst moet door bezoekers ingevuld worden.
  • Bewaken eenrichtingsverkeer door kantine op wedstrijddagen.
  • Ouders/begeleiders wachten in de juiste gebieden bij aankomst en vertrek trainingen. (toezicht)
  • De bestuurlijke handhaving die voortvloeit uit de noodverordening ligt natuurlijk in handen van het lokaal gezag, maar voorkomen moet worden dat dit gezag daadwerkelijk moet optreden. Een gezamenlijk optrekken in de handhaving van maatregelen heeft de voorkeur, zodat er veilig kan worden gesport zonder gezondheidsrisico’s
  • Bij (herhaaldelijk) overtreden van maatregelen. Uitsluiten van deelname aan de training van (groepen van) personen door de handhaver, hierna wordt het bestuur geïnformeerd;
  • Het uitgangspunt bij trainingen is dat de groepen van tijdslots niet gemengd worden tijdens de wisseling van groepen op de locatie, de stromen van in en uitgaande spelers sturen om de 1.5 m afstand te bewaren (Rode en gele locatie en in/uitgang)
  • Toezicht op afsluiten complex.
  • Bestuur adviseren op gebied van eventuele verbetering van het protocol.

 

 

Protocol toeschouwers

  • voor alles geldt: gezond verstand gebruiken staat voorop;
  • heb je klachten? Blijf thuis en laat je testen;
  • ga direct naar huis wanneer er tijdens de sportactiviteit klachten ontstaan zoals: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, (licht) hoesten, benauwdheid, verhoging, koorts en/of plotseling verlies van reuk of smaak: dit geldt voor iedereen;
  • houd 1,5 m afstand met personen van 18 jaar of ouder (uitzondering tijdens het sporten);
  • vermijd drukte;
  • was vaak je handen met water en zeep, juist ook voor en na bezoek sportlocatie;
  • schud geen handen;
  • geforceerd stemgebruik of zingen langs en in het veld, zoals schreeuwen en spreekkoren, is niet toegestaan;
  • Volg altijd de aanwijzingen op van bestuursleden, kantinepersoneel en handhavers.
  • Bij binnenkomst van het complex kan er voor een gezondheidscheck een aantal vragen over uw gezondheid worden gesteld, zie hier een overzicht van de vragen;

Afbeelding1.png

  • Uw persoonsgegevens moeten bij bezoek aan het complex geregistreerd worden: Naam, contact details. Uw gegevens worden maximaal twee weken bewaard voor mogelijk GGD onderzoek
  • Volg de looproutes.

 

 

 

 

Wedstrijden / evenementen

Het complex

 

In het kader van procedures delen we het complex op twee groepen. Velden en gebouw.

 

Bij wedstrijden of evenementen waar grotere aantallen bezoekers verwacht worden:

 

>100 mensen

  • Entree bewaking complex. Bezetting huisje bij gemarkeerde ingang.
  • Doel is gezondheidsverificatie vragen en het maximale aantal mensen op het complex van 250 mensen te bewaken door telling. De gezondheidscheck vragen als bordje ophangen en daarna volgende vragen.

Afbeelding1.png

  • Registratie contact details (naam/telnummer/datum/tijd)
  • Dubbele hek helft open als unieke uitgang gemarkeerd.
  • Loopgebieden om hoofdveld 1.5m waarschuwingen en 1.5m sta positie markeringen ter herinnering. (loopgebieden zijn groot genoeg om afstand te houden) Advies routes aangeven.

 

Velden

Rond de velden advies routes. Blauwe terugstroom routes zijn met name na afloop wedstrijden en kunnen over de velden plaatsvinden om de 1.5m te waarborgen. Waarbij de groene aanvoerroutes zich omdraaien.

velden.png

Gebouw

Algemeen

  • Denk om de 1.5 meter afstand houden
  • Ruimtes hebben een maximum aantal personen markering.
    • Kantine: 22
    • Bestuurskamer: 7
    • Wedstrijdkamer: 2
    • Kleedkamer: 6
    • Douches: 2
    • Dugouts velden: 3
  • Bij binnenkomst kleedkamers,kantine en toiletten handen desinfecteren.
  • Desinfectie is aanwezig bij ingang, ingang hal, ingang hal kleedkamers, aan de bar en in de keuken.
  • Looproutes gemarkeerd.

 

Gebouw/kantine schematisch

Schermafbeelding_2020-08-21_om_22.52.19.png

Kantine

Algemeen

Het maximaal aantal mensen dat is toegestaan is in het kantine deel is 22.  De indeling is gewijzigd en overtollige zitplaatsen zijn verwijderd. Drie tafels beschikbaar tot een maximum van 4 stoelen per tafel zodat de 1.5 meter gewaarborgd is. Een bestelling wachttafel bij de ingang 2 personen. Onder de overkapping twee tafels met maximaal 4 personen per tafel waarbij het middenpad vrij blijft voor de loop route.

Looproute voor bestellingen aan de bar. Binnenkomst bij de normale deur langs de toiletten en naar buiten door de dubbele deuren. Alleen aan de korte kant van de bar worden bestellingen opgenomen. Hiervoor is een pinautomaat beschikbaar voor contactloos betalen en een spatscherm geïnstalleerd. Mensen die op een bestelling moeten wachten houden de juiste afstand door de markeringen op de grond.

Binnen wachten op de bestelling is mogelijk op de aangewezen plek door het bar personeel. (Wachttafel tegenover bestelpunt)

 Hygiëne
  • Om de veiligheid van onze vrijwilligers en leden te waarborgen worden keuken/bar oppervlaktes elk uur gereinigd.
  • Ook wassen/desinfecteren onze bar vrijwilligers elk half uur hun handen.
  • Deurklinken, kranen e.d. worden regelmatig gedesinfecteerd.
  • Desinfectie aangeboden bij binnenkomst complex, gebouw etc.
Zitplekken
  • Desinfectie spuit en materiaal is aanwezig op de centrale tafel. Gasten kunnen zelf de tafel desinfecteren voor gebruik.
  • Maximaal 4 personen aan een tafel.
  • Tafels en stoelen mogen niet verplaatst worden.
Bestellingen
  • Alleen op de korte kant van de bar worden bestellingen in ontvangst genomen.
  • Betalingen geschieden bij hoge voorkeur contactloos.
  • Desinfecteren handen bij aankomst en bij gebruik pin automaat.
  • Er wordt niet op de bar geleund, houd afstand.
Gebruik toiletten
  • Het gebruik van de toiletten is voor iedereen toegestaan.
  • Houd 1.5m afstand.
  • Zorg dat u voor het gebruik van het toilet uw handen desinfecteert met het daarvoor aanwezige middel in de hal.
  • Was na afloop uw handen bij de daarvoor toegewezen wasbak.
  • Maak tevens gebruik van de papieren doekjes die voorhanden zijn.
  • Maak uitsluitend gebruik van de toiletten die beschikbaar gesteld zijn door DWP. De
  • toiletten die niet toegankelijk zijn, zijn middels een kruis afgezet!

Kleedkamers

  • Maximaal 6 personen van 18 jaar en ouder tegelijk in de kleedkamer.
  • Maximaal 2 personen van 18 jaar en ouder tegelijk douchen.
  • Handen desinfecteren bij binnenkomst.
  • Het is toegestaan voor spelers, begeleiders en scheidsrechters om te douchen na afloop van de training of wedstrijd. De maximale bezetting(senioren) is aangegeven per kleedbox, dit om de 1,5 meter te kunnen garanderen in de kleedkamer. In de praktijk zal het er dus op neer komen dat er in shifts gedoucht en omgekleed dient te worden.
  • Maak uitsluitend gebruik van de douches die beschikbaar gesteld zijn door DWP. De douches die niet toegankelijk zijn, zijn middels een kruis afgezet.
  • Maak tijdens het douchen geen fysiek contact met anderen, betreed en verlaat tevens gefaseerd de douches zodat het contact vermeden kan worden.
  • Na het verlaten van de kleedkamer wordt gewenst hem compleet en schoon op te leveren. Na gebruik de rommel opvegen en je plek schoon achterlaten voor de volgende (team)speler.

Wedstrijdkamer

  • In de wedstrijdkamer is toegang voor één begeleider per team om zich te melden voorafgaand aan de wedstrijd en na afloop van de wedstrijd.
  • In de wedstrijdkamer kunt u zich melden voor informatie omtrent kleedkamerindeling, veldindeling en andere vragen.

 

Bestuurskamer

  • In de bestuurskamer is plek voor een gastheer/bestuurslid, wedstrijdsecretaris en scheidsrechters. Andere personen worden niet in de bestuurskamer gewenst. Maximaal 7 personen.
  • In de bestuurskamer geldt de 1,5 meter afstand en wordt gebruik gemaakt van de aangewezen zitplaatsen.

 

 

 

Ik maak mij zorgen over jeugdspelers en waar meld ik eventuele signalen?

Afhankelijk van het signaal dat je hebt opgepikt kan je dit op verschillende plekken melden of je zorgen delen.

 Denk hierbij bijvoorbeeld aan, Veilig Thuis (0800-2000), de politie, de wijkagent, buurtsportcoaches en gemeentelijke voorzieningen. Zie hier voor meer contact informatie

Verder kan je kinderen die aangeven in de knel te raken doorverwijzen naar de Kindertelefoon (0800-0432) en naar de chat van FIER. Kijk zelf ook even wat daar staat aan tips en hoe het contact werkt. Je kunt altijd contact opnemen met Centrum Veilige Sport Nederland via 0900 20 25 590 . Zij luisteren naar je verhaal en bekijken samen met jou welke (eventuele) stappen er gezet kunnen worden. Of neem direct contact op met het bestuur.

 Laten we voor elkaar zorgen in deze tijd.

 

Registratie contactgegevens bron- en contactonderzoek

Hieronder een schematische weergave van ons registratie formulier.

Datum: dag/maand/2020         De gezondheidsverificatie vragen (zoals op het bord) zijn allemaal met NEE beantwoord.

Toestemming: door het verstrekken van de contactgegevens geeft de bezoeker toestemming voor uitsluitend het delen van de contactgegevens met de GGD op hun verzoek voor bron- en contactonderzoek. Deze gegevens worden na 14 dagen vernietigd.

 

 

Tijd

Naam

Telefoonnummer

Email adres

Handtekening

1

:

 

 

 

 

 

registratie formulier

Enkelvoudig A5 formulier met vragen

A4 formulier voor teams

Contact gegevens

 

Ledenadministratie

   

Jochum Meester

Streek 122

06 - 28 05 39 95

[email protected]

8464 NH Sintjohannesga

(klik nummer om te Whatsapp'en)

 

Jeugdzaken (voorzitter)

   

Jelmer Roffel

              

 

 [email protected]

   

 

 

 

Bestuur / Voorzitter

   

Jan Boender

Streek 117a

0513- 55 25 06

[email protected]

8463 NE  Rotsterhaule

 

 

 

 

 

Nood  112  / Dokter

   

Huisartsenpraktijk Zwartsenburg

Streek 161

0513- 55 12 15

 

8463 NJ  Rotsterhaule

Spoed: 0513 – 55 23 36

 

 

 

Handhaver  /  beheerder

   

Sjirk Elzinga (Leiding)

Streek 98

0513- 62 15 56

 

8464 NG  Sintjohannesga

Spoed: 6-10 08 44 27

 

 

 

Paul Velthuis

 

 

Henk Visser

 

 

Roelof de Vries

 

 

       

 

 

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!